Logo Nysted Skole

Skriv dit barn ind

VELKOMMEN!

Vi er meget glade for det gode samarbejde vi har med de omkringliggende børnehaver. Både ift. vores møder med sprogpædagoger, læsevejleder og lederne imellem, men ikke mindst vores brobygning hvor vores elever besøger børnehaverne og læser med dem, og børnehaverne besøger os til en natur&teknologi-dag. Dette udover de almindelige besøg på legepladsen og i SFO'en, når tiden nærmer sig opstart.
Derudover deltager vores skoleleder i forældremøder i børnehaverne.

I oktober eller november måned holder vi møde for alle de nye forældre til børn der skal starte i 0.kl til sommer/ forårsSFO 1. april.

Her finder du information omkring indskrivning til 0.kl:

Se vedhæftede fil og/ellerhttps://www.guldborgsund.dk/borger/skole-og-uddannelse/folkeskole/skole…

Er du tilflytter eller skifter dit barn skole?

Henvend dig til vores sekretær på 54732900, så hjælper hun dig videre. Alle indbydes til møde med skoleleder.