Parkering og "kys-og-kør"

Særligt om morgenen er der meget pres på skolens parkeringspladser.  Derfor anbefaler vi, at man bruger skolens ”kys-og-kør” område til venstre for bussernes parkeringsplads.  Dette er dog KUN til hurtig afsætning/ afhentning, da området er et standseområde. Vi beder samtidig om, at man respekterer den fuldoptrukne linje, så vi kan holde busserne adskilt fra den øvrige trafik.

Det er forbundet med bøde at overtræde parkeringsforbuddet og at anvende skolebussens område fra 07:45-15:30 på skoledage.

Cykel/knallertparkering

Skolen stiller parkeringspladser til rådighed for elever, der cykler eller kører på knallert. Knallerter henvises til området ved afdeling E. Parkering sker på eget ansvar, og der føres ikke struktureret tilsyn.